Koffiedrinken en kennismaken? Bel mij voor een afspraak: +31 6 81361681

relatiemanagement Media Ukkie Dagen | Mediawijzer.net

mud-logo-cmyk_299x160In opdracht van Mediawijzer.net opgetreden als relatiemanager in de aanloop naar- en tijdens de campagne Media Ukkie Dagen 2015.

Omdat Mediawijzer.net een netwerkorganisatie is, heeft zij als doelstelling dat de activiteiten zoals campagnes vooral gericht moet zijn op het koppelen van (de expertise van) het netwerk aan de einddoelgroep. Soms zeer actief (als medeorganisator of afzender) soms minder intensief – door ze van informatie te voorzien. Maar altijd door de einddoelgroep (in dit geval ouders en professionele opvoeders) door te verwijzen naar gevalideerde opvoedinformatie (van de netwerkpartners).

In voorbereiding naar de Media Ukkie Dagen campagne was ik verantwoordelijk voor de expertsessie MediaOpvoeding – georganiseerd in samenwerking met Peter Nikken (Nederlands Jeugd Instituut). Daarnaast begeleidde ik het jaarlijkse Iene Miene Media Onderzoek en was ik bovendien medeverantwoordelijk voor het bepalen van alle partercommunicatie (oproepen, nieuwsbrieven, persberichten etc) – welke vervolgens door het communicatieteam werd opgezet en uitgezonden. Daarnaast zocht ik de kansen voor partners in het netwerk om op aan te haken (dit jaar voornamelijk in communicatie). Meer informatie over de Media Ukkie Dagen tref je hier.