Koffiedrinken en kennismaken? Bel mij voor een afspraak: +31 6 81361681

Portfolio: netwerkactivatie

projectmanagement en inhoudelijk producent | Mediawijzer.net

projectmanagement en inhoudelijk producent | Mediawijzer.net

05 jul, 2015 communicatie, netwerkactivatie, projectmanagement

In opdracht van Mediawijzer.net was ik inhoudelijk producent van- en projectmanagement voor het nieuwe netwerkevenement de Mediawijzer.Netwerk Experience. We besloten het jaarlijkse netwerkevent een nieuwe insteek te geven: centraal stond ontmoeten en kennisdelen (op verzoek van het netwerk). We gooiden het programma open en bedachten verschillende manieren waarop partners hun vraag en/of aanbod aan andere partners van […]

 
relatiemanagement Media Ukkie Dagen | Mediawijzer.net

relatiemanagement Media Ukkie Dagen | Mediawijzer.net

05 apr, 2015 communicatie, netwerkactivatie, relatiemanagement

In opdracht van Mediawijzer.net opgetreden als relatiemanager in de aanloop naar- en tijdens de campagne Media Ukkie Dagen 2015. Omdat Mediawijzer.net een netwerkorganisatie is, heeft zij als doelstelling dat de activiteiten zoals campagnes vooral gericht moet zijn op het koppelen van (de expertise van) het netwerk aan de einddoelgroep. Soms zeer actief (als medeorganisator of afzender) […]

 
organiseren netwerkbijeenkomst | Culturele Business Case

organiseren netwerkbijeenkomst | Culturele Business Case

19 dec, 2014 communicatie, netwerkactivatie, organisatie

In opdracht van de Culturele Business Case (Gemeente Den Haag en Rabobank) organiseerde ik samen met een team de netwerkbijeenkomst van december 2014. In het Zuiderstrandtheater in Den Haag gingen 150 deelnemers met elkaar om de tafel om ruim 13 business cases met elkaar te bespreken en nieuwe samenwerkingen aan te gaan. Mijn rol was […]

 
relatiemanagement | Mediawijzer.net

relatiemanagement | Mediawijzer.net

03 jul, 2013 netwerkactivatie, relatiemanagement, strategisch advies

Mediawijzer.net is een kennisinstituut dat zich ten doel stelt om Nederland mediawijs te maken. Mediawijsheid gaat om bewust en actief omgaan met media, weten hoe je ze in je dagelijks leven inzet ter bevordering van je (persoonlijke) functioneren en welbevinden. De organisatie focust hierbij op kinderen van 0-18 jaar. Als Relatiemanager bij Mediawijzer.net was ik […]